Sider

torsdag den 30. maj 2013

En rigtig god søndag

Vi havde da jeg besøgte Helle ;0)

2 hækle etui`er er lige blevet færdige
Syede 3 til Helle i søndags, det ene af dem kan i se på hendes blog
Dem her er så faktisk også til Helle ;0)

Ja de kan selvfølgelig også bruges til andet end hæklenåle ;0)


Ved egentlig ikke hvad det er hun sidder og klipper,
men koncentreret ser hun ud ;0)


Hun viste mig hvordan man laver diamanter ;0)


Og kugler
Hun har den store cirkel stanser
så jeg har købt den lille og stanset en masse ud til hende
jeg fik en stak store med mig hjem ;0)


Og så lige lidt flere billeder af etui`erne




8 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

De er så fine, dine hækle etuier - så kan man da få orden i sagerne :-) Mine roder rundt i en flødekande :-)
Flotte diamanter og cirkler som i har fået lavet og en rigtig hygge dag i har haft <3

Lene sagde ...

Fine sager I har lavet og hvor må det bare ha' været en hyggelig søndag :)

KDS sagde ...

Det ser bare hyggeligt ud!!

Loppe-shoppe sagde ...

Det ser vel nok ud til at have været hyggeligt!

Netop i går købte jeg en cirkel-stanser - og skal have den prøvet af. Vidste end ikke at de findes i stor! (Endnu et behov blev skabt her i Blogland)

God dag - og skønt igen at trille en tur her forbi og se hvad du har fået lavet. De pennalhuse er da skønne!!

Helle.

Helle Jescika sagde ...

Jeg klipper såmen bare overskudspapir af.
Tak for en virkelig hyggelig søndag. Det må vi snart gøre om

Hanne sagde ...

Så søde de er dine hæklepinde etuier :) man skulle kune sy skulle man...

Velkommen hos indretning med farver / Sommerhusliv hele året sagde ...

Hvor er de bare flotte, rigtig god ide så er der styr på pinde og nåle.

De er også bare fine de diamanter, måske man skulle prøve og lave dem i Greengate papir ;-)

Ha´en dejlig weekend.

Knus Susi

GitteBlinkilde sagde ...

Ja - og hvordan går det så med dig søde Julie ?